Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Spotkanie dzielnicowych w ramach kampanii społecznej pn. „Bezpieczny Senior w Powiecie Warszawskim Zachodnim”

Data publikacji 02.02.2022

Dzielnicowi z posterunku w Izabelinie wspólnie z policjantką ze starobabickiej komendy wzięli udział w spotkaniu z seniorami z Dziennego Domu Senior+ w Izabelinie. Policjanci w ramach kampanii społecznej pn. „Bezpieczny Senior w Powiecie Warszawskim Zachodnim” ostrzegali przed oszustami, którzy podają się za członków rodziny, krewnych, a także policjantów i wyłudzają często znaczne sumy pieniędzy. W spotkaniu uczestniczyła również Marlena Kucharska Powiatowy Rzecznik Konsumentów Powiatu Warszawskiego Zachodniego, która przybliżyła uczestnikom spotkania prawa konsumenta.

Dzielnicowi z posterunku w Izabelinie młodszy aspirant Monika Sionkowska i młodszy aspirant Zbigniew Bednarski wspólnie z policjantką ze starobabickiej komendy na co dzień zajmująca się profilaktyką społeczną aspirant Martą Dymek wzięli udział w spotkaniu z seniorami z Dziennego Domu Senior+ w Izabelinie. Policjanci w ramach kampanii społecznej pn. „Bezpieczny Senior w Powiecie Warszawskim Zachodnim” ostrzegali przed oszustami, którzy podają się za członków rodziny, krewnych, a także policjantów i wyłudzają często znaczne sumy pieniędzy.

Pamiętajmy,

  1. Policjant nigdy nie zadzwoni z informacją o prowadzonej akcji.
  2. Policja nigdy nie poprosi Cię o przekazanie komuś pieniędzy, przelaniu ich na konto lub pozostawienie w jakimś miejscu!

Dzielnicowi przybliżyli również założenia programu „Dzielnicowy bliżej nas”. Przypominamy także, że za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji mobilnej „Moja Komenda” w bardzo szybki i łatwy sposób mieszkańcy mogą pozyskać informacje potrzebne im do kontaktu z dzielnicowym.

Kampania pn. „Bezpieczny Senior w Powiecie Warszawskim Zachodnim” jest wspólną inicjatywą starobabickiej komendy i Powiatu Warszawskiego Zachodniego. W spotkaniu uczestniczyła również Marlena Kucharska Powiatowy Rzecznik Konsumentów Powiatu Warszawskiego Zachodniego, która przybliżyła uczestnikom prawa konsumenta, opowiedziała o technikach marketingowych stosowanych przez przedsiębiorców nierzadko skutkujących zawarciem niekorzystnej umowy, udzieliła porad, jak unikać zagrożeń istniejących podczas zawierania umów sprzedaży, a także powiedziała, co należy zrobić, gdy niekorzystna dla konsumenta umowa została już zawarta.

podinsp. Ewelina Gromek-Oćwieja/mg

  • Policjanci rozmawiają z seniorami, jak nie paść ofiarą oszustwa
  • Policjanci rozmawiają z seniorami, jak nie paść ofiarą oszustwa
  • Policjanci rozmawiają z seniorami, jak nie paść ofiarą oszustwa
Powrót na górę strony