Spotkanie dzielnicowych w ramach kampanii społecznej pn. „Bezpieczny Senior w Powiecie Warszawskim Zachodnim”
Dzielnicowi z posterunku w Izabelinie wspólnie z policjantką ze starobabickiej komendy wzięli udział w spotkaniu z seniorami z Dziennego Domu Senior+ w Izabelinie. Policjanci w ramach kampanii społecznej pn. „Bezpieczny Senior w Powiecie Warszawskim Zachodnim” ostrzegali przed oszustami, którzy podają się za członków rodziny, krewnych, a także policjantów i wyłudzają często znaczne sumy pieniędzy. W spotkaniu uczestniczyła również Marlena Kucharska Powiatowy Rzecznik Konsumentów Powiatu Warszawskiego Zachodniego, która przybliżyła uczestnikom spotkania prawa konsumenta.
Dzielnicowi z posterunku w Izabelinie młodszy aspirant Monika Sionkowska i młodszy aspirant Zbigniew Bednarski wspólnie z policjantką ze starobabickiej komendy na co dzień zajmująca się profilaktyką społeczną aspirant Martą Dymek wzięli udział w spotkaniu z seniorami z Dziennego Domu Senior+ w Izabelinie. Policjanci w ramach kampanii społecznej pn. „Bezpieczny Senior w Powiecie Warszawskim Zachodnim” ostrzegali przed oszustami, którzy podają się za członków rodziny, krewnych, a także policjantów i wyłudzają często znaczne sumy pieniędzy.
Pamiętajmy,
- Policjant nigdy nie zadzwoni z informacją o prowadzonej akcji.
- Policja nigdy nie poprosi Cię o przekazanie komuś pieniędzy, przelaniu ich na konto lub pozostawienie w jakimś miejscu!
Dzielnicowi przybliżyli również założenia programu „Dzielnicowy bliżej nas”. Przypominamy także, że za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji mobilnej „Moja Komenda” w bardzo szybki i łatwy sposób mieszkańcy mogą pozyskać informacje potrzebne im do kontaktu z dzielnicowym.
Kampania pn. „Bezpieczny Senior w Powiecie Warszawskim Zachodnim” jest wspólną inicjatywą starobabickiej komendy i Powiatu Warszawskiego Zachodniego. W spotkaniu uczestniczyła również Marlena Kucharska Powiatowy Rzecznik Konsumentów Powiatu Warszawskiego Zachodniego, która przybliżyła uczestnikom prawa konsumenta, opowiedziała o technikach marketingowych stosowanych przez przedsiębiorców nierzadko skutkujących zawarciem niekorzystnej umowy, udzieliła porad, jak unikać zagrożeń istniejących podczas zawierania umów sprzedaży, a także powiedziała, co należy zrobić, gdy niekorzystna dla konsumenta umowa została już zawarta.
podinsp. Ewelina Gromek-Oćwieja/mg