Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Dzielnicowi z „profilaktykiem” na kolejnym spotkaniu z seniorami w ramach kampanii społecznej pn. „Bezpieczny Senior w Powiecie Warszawskim Zachodnim”

Data publikacji 10.10.2022

Dzielnicowi z komisariatu w Błoniu wspólnie z policjantką ze starobabickiej komendy na co dzień zajmująca się profilaktyką społeczną wzięli udział w spotkaniu z seniorami z Dziennego Domu „Senior+” w Błoniu. Policjanci w ramach kampanii społecznej pn. „Bezpieczny Senior w Powiecie Warszawskim Zachodnim” ostrzegali przed oszustami, którzy podają się za członków rodziny, krewnych, a także policjantów i wyłudzają często znaczne sumy pieniędzy. W spotkaniu uczestniczyła również Pani Marlena Kucharska Powiatowy Rzecznik Konsumentów Powiatu Warszawskiego Zachodniego, która przybliżyła uczestnikom spotkania prawa konsumenta.

Dzielnicowi z komisariatu w Błoniu wspólnie z policjantką ze starobabickiej komendy na co dzień zajmująca się profilaktyką społeczną wzięli udział w spotkaniu z seniorami z Dziennego Domu „Senior+” w Błoniu. Policjanci w ramach kampanii społecznej pn. „Bezpieczny Senior w Powiecie Warszawskim Zachodnim” ostrzegali przed oszustami, którzy podają się za członków rodziny, krewnych, a także policjantów i wyłudzają często znaczne sumy pieniędzy.

Pamiętajmy,

  1. Policjant nigdy nie zadzwoni z informacją o prowadzonej akcji.
  2. Policja nigdy nie poprosi Cię o przekazanie komuś pieniędzy, przelaniu ich na konto lub pozostawienie w jakimś miejscu!

Kampania społeczna pn. „Bezpieczny Senior w Powiecie Warszawskim Zachodnim” jest wspólną inicjatywą starobabickiej komendy i Powiatu Warszawskiego Zachodniego. W spotkaniu uczestniczyła również Pani Marlena Kucharska Powiatowy Rzecznik Konsumentów Powiatu Warszawskiego Zachodniego, która przybliżyła uczestnikom prawa konsumenta, opowiedziała o technikach marketingowych stosowanych przez przedsiębiorców nierzadko skutkujących zawarciem niekorzystnej umowy, udzieliła porad, jak unikać zagrożeń istniejących podczas zawierania umów sprzedaży, a także powiedziała, co należy zrobić, gdy niekorzystna dla konsumenta umowa została już zawarta.

podinsp. Ewelina Gromek-Oćwieja

foto: Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego

  • Policjantka podczas spotkania z seniorami
  • Policjantka rozdaje seniorom ulotki informacyjne
  • dzielnicowi podczas rozmowy z mieszkanką
Powrót na górę strony